söndag 2 januari 2011

Jag har fuckat upp igen.

FAVORITERNA

Glass: Alla som innehåller choklad!
Musik: Just nu är det nog Petter och September - Baksmälla, Sophia Somajo - I-Rony och Dj Pauly D Med Beat dat beat. Men det ändrar sig var och varannan dag, haha.
Färg: Har ingen favorit.
Film: Oj, Avatar gillar jag, och hachiko..
Språk: Jag gillar Norska! Det är ett sånt fint språk.
Länder: Grekland, Spanien, Kina, Frankrike, Ungern, Turkiet.
Städer: Peking och Paris.
Skolämne: Inget.
Mat: Sushi. Och mammas mat :)
Sport: Ridning.
Såpa: Öh.. Jersey Shore kanske?
Tv Program: South park<3
Efterrätt: Jag gillar alla efterrätter, haha ;) men om jag måste välja så blir det créme caramel.
Band: Kent.
Idol: Lindsay Lohan.
Klädesplagg: Oj, något nytt fint plagg, haha.
Affär: Gina Tricot, C&A, H&M, Zara och Cubus.
Kex: Mariekex, för att jag alltid åt det när jag var liten och lyssnade på "Trolles kasettradio" när jag hörde den här låten..

Chips: Kan inga chips sorter, äter chips typ 3 gånger om året.
Läsk: Coca Cola, såklart!
Drink: White Russian.
Bil: BMW.
Egenskap hos annan människa: Rolig, snäll och pålitlig.
Modell: Megan Fox.

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Ryska och Finska, Dom låter så arga. 
Skolämne: Matematik.. ursh!
Mat: Kötbullar.
Affär: Varför ska man hata en affär? men om jag måste välja så blir det väl någon butik i Kina eller dylikt där dom säljer pälsar av djur som har plågats.
Artist: Akon, ser ingen talang i den människan.
Tv Program: Det måste nog vara Smallville.
Filmer: Hm, någon dålig, amerikansk komedi.
Egenskap hos annan människa: Folk som ljuger för att få respekt, eller bara ljuger spontant. Och folk som skryter jämt och ständigt.

3 kommentarer:

  1. Härlig blogg! Kika gärna in min och följ med bloglovin! :) Kram

    SvaraRadera
  2. skönt att höra :) det är bra med mig :D

    SvaraRadera