tisdag 4 januari 2011

Jag är sämst på att komma på rubriker.

Kom precis hem, har varit ute och åkt lite med Sandra och Johanna som är duktig och har skaffat körkort! Jag måste också börja snart, får nästan ångest haha. Har liksom kunnat börja övningsköra för snart tre år sedan? ...
Men jag har aldrig suttit framför en ratt, och vet absolut ingenting om bilar, dessutom behöver jag inte ha körkort känns det som, men skulle ändå vara skönt att kunna ta sig vart man vill, när man vill liksom. Som i sommar typ.
Men aja, vi åkte iaf runt i lilla Norrtälje och pratade och lyssnade på musik. Men Johannas högtalare var lite spränga, plus att bara en funkade så det lät ju inte så himla bra, haha ;D
Men det bästa med hela kvällen var nog ändå när jag fick röka.. Sorgligt, men sant! haha. Paketet flög t.om ur mina händer för att jag var så ivrig på att få upp ciggpaketet.
Imorgon ska vi till friskis och svettis och träna, det blir skönt. Har inte tränat på mer än ett halvår. Kanske kan ersätta ciggen med träningen? Hm.. Får se hur det går!
Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och se på bloggskolan (heter det så?)

Puss!

2 kommentarer: