torsdag 19 april 2012

Hej.

Jag är seg på att blogga, som vanligt! Ska nog sluta nämna det i varje inlägg jag skriver..

Men jag har hur som helst bestämt mig för att försöka (läs FÖRSÖKA) blogga igen, för jag har kommit underfund med att jag har världens sämsta minne!
Okej, finns väl dom som har det värre, men det gör det ju alltid så whatever.

Men, hur som helst! Jag har ett väldigt dåligt minne, och eftersom jag inte hittade någon jävla dagbok förut när jag sprang runt i alla Norrtäljes affärer och leta så får väl en blogg duga, där hela världen kan läsa om ens tankar MENMEN jag bryr mig inte, nejnej.

Jag är inte bitter.

Igår hade jag förövrigt den bästa dagen jag haft hitills i mitt tjugoåriga liv (okej, snart tjugoåriga)

Jag måste skriva väldigt detaljerat om denna händelserika dag för att jag ska återfå mina minnen, och förstå något överhuvudtaget.

17 April cirkatid, 14.00
Okej, lets go! (lets go, lets go, lets go, lets go, lets gå ner på staaaaeeennnnn)
Jag tog bussen till stan, för att senare åka vidare mot gröna lund/tyrol där jag träffade Yodie! (15.15) Helt galet längesen vi träffades, bokstavligen ÅR sen! Gick skuttande fram mot henne sen stod vi och kramade varandra länge, åh om man kunde beskriva lycka med ord! Finns säkert någon som kan det.. men jag är för dålig, och lat för att göra det.

Nu måste jag tyvärr ta ett litet break i min story, för jag är helt galet kissnödig, men det finns ett problem.. ett jävligt STORT problem. Jag har ett monster på neder-våningen, ett lurvigt, stort, utvecklingsförstört monster med vingar. Detta fruktade monstret kallas.. NATTFJÄRIL!

Han flög in genom dörren, nej förresten, inte igenom dörren. Han är ingen jävla nattfjäril med superkrafter (Hoppas jag?) Annars ligger jag jävligt illa till. Nej, han flög såklart in i dörren.. eller wtf, vad säger man?
Han flög in från utifrån! omg, det här låter ju bara retard.

Aja, när jag öppnade dörren för att gå ut och njuta av en cigarett så kommer han där "BZZZZ AARERRRGGGH HIIIHIHIHI" Och jag bokstavligen FLYGER upp för trappan i ett nafs skrikandes "IIIIIIIIIIIIIIIIIH" samtidigt, och så när jag står där uppe, så kommer jag precis på.... "Åh, helvete jag glömde ju stänga ytterdörren.. tänk om det flyger in 10 till" Så jag samlar mod, och stänger dörrhelvetet så snabbt jag bara kan. Och, som sagt. jag är KISSNÖDIG och monstret, som förövrigt är jävligt stort befinner sig där nere. Hur fan ska det här gå till? Och röksugen är jag också... helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar