torsdag 30 december 2010

Julafton den 30e.

Ojoj, imorgon är det nyår! Men drickan är kirrad, och kläderna också. Så nästan allt är klart! Måste springa iväg på stan en snabbis imorgon och köpa foundation bara.
Och imorgon ska vi ha en liten "Mini julafton". Min brors flickvän var inte här den 24e, så hon tyckte att vi skulle ha en till julafton tillsammans, haha (;

Och tro det eller ej, men jag har spelat in "Kalle Anka" Sista året som Arne Weise var julvärd. Har inte kollat på det en enda gång, men imorgon kanske blir första gången. Men bara kanske! Måste hitta bandet också..

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag har städat och umgåtts med mami och papi bara. Vi kollade på "Legend of the guardians". Andra gången jag ser den filmen. Så med andra ord gillar jag den starkt! Även om den är lite väl barnslig vissa stunder, men den är ju gjord för barn så det är ju inte så konstigt!

Kan inte rotera bilden av någon anledning.. Så om du nu måste nu se bilden normalt så är det du som får rotera på dig själv! Bilden är rysligt gammal f.ö. Men det är ju antagligen bara jag som bryr mig om det iof, så whatevah!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar